Kapcsolat

ATLASZ Irodaház Budaörs

Ébner György köz 4.

Tel: +36.30.991.61.31
Fax: +36.23.99.86.36
E-mail: atlas@atlas.hu

Kérje itt egyedi ajánlatunkat!

Megosztás

Facebook

Google+

Székhelyszolgáltatás Pest megyében

Az ATLASZ Irodaház Pest megyében, Budaörs központjában, kiemelkedő minőségű irodai környezetben biztosít székhelyet cége számára a 7/2017.(VI.1.) IM rendeletnek megfelelően, igény szerint helyszíni ügyvédi közreműködéssel.

Szolgáltató recepciónk folyamatosan rendelkezésére áll, legyen szó postai küldemények átvételéről, üzenetek továbbításáról, óradíjas iroda, vagy tárgyaló bérletről.

Virtuális iroda és székhelyszolgáltatás csomagjainkat Partnereink egyedi igényeire szabva alakítottuk ki:

 

Székhelyszolgáltatás Standard

 

 

      

     

Szolgáltatásaink:

  • Székhelyszolgáltatás és cégbejegyzés Budaörs központjában, az "A" kategóriás ATLASZ Office Irodaházban
  • Recepció, vendégek fogadása, üzenetek továbbítása
  • Beérkező leveleiről e-mailben értesítjük, majd kérésének megfelelően postai úton továbbítjuk vagy személyesen átveheti azokat. Amennyiben kéri, levelei tartalmát elektronikusan is megküldjük.
  • E-mailben történő értesítés a levelek érkezéséről, átvételéről, továbbításáról
  • Levelek díjmentes szkennelése igény szerint, levelek tárolása
  • Cégtábla elhelyezése az irodaház bejáratánál
  • Központi vezetékes telefonszám híváskezeléssel, telefonon érkezett megkeresések továbbítása
  • Fax szám, beérkező faxok e-mailben történő továbbítása
  • Iroda és tárgyaló bérlet igény szerint

Bérleti díj:

  • 6.200 Ft + Áfa/hó-tól

           Gyors Árajánlat >>         További információ: +36 30 991 61 31     E-mail: atlas@atlas.hu

Székhelyszolgáltatás Extra

 

 

 

 

Székhelyszolgáltatás Standard csomag tartalma +

  • Havi 4 nap iroda, vagy tárgyaló használat
  • WIFI Internet használat
  • Takarítás
  • Riasztófelügyelet

Bérleti díj:

  • 39.000 Ft+Áfa/hó

               További információ: +36 30 991 61 31     E-mail: atlas@atlas.hu