Kapcsolat

ATLASZ Irodaház Budaörs

Ébner György köz 4.

Tel: +36.30.991.61.31
Fax: +36.23.99.86.36
E-mail: atlas@atlas.hu

Kérje itt egyedi ajánlatunkat!

Megosztás

Facebook

Google+

Székhelyszolgáltatás Pest megyében

Az ATLASZ Irodaház Pest megyében, Budaörs központjában, kiemelkedő minőségű irodai környezetben biztosít székhelyet cége számára a 7/2017.(VI.1.) IM rendeletnek megfelelően, igény szerint helyszíni ügyvédi közreműködéssel.

Szolgáltató recepciónk folyamatosan rendelkezésére áll, legyen szó postai küldemények átvételéről, üzenetek továbbításáról, óradíjas iroda, vagy tárgyaló bérletről.

Virtuális iroda és székhelyszolgáltatás csomagjainkat Partnereink egyedi igényeire szabva alakítottuk ki:

 

Székhelyszolgáltatás Start

 

 

      

Szolgáltatásaink:

  • Irodaház címének használata cégbejegyzéshez, székhelyszolgáltatás
  • Recepció, vendégek fogadása, üzenetek továbbítása
  • Beérkező levelek személyes átvétele az irodaház recepcióján, vagy igény szerint továbítjuk belföldi levelezési címre
  • E-mailben történő értesítés a levelek átvételéről, továbbításáról
  • Levelek szkennelése, tárolása
  • Cégtábla elhelyezése az irodaház bejáratánál
  • Központi vezetékes telefonszám híváskezeléssel, telefonon érkezett megkeresések továbbítása
  • Fax szám, beérkező faxok e-mailben történő továbbítása

Bérleti díj:

  • 6.200 Ft + Áfa/hó-tól

               Telefon: +36 30 991 61 31     E-mail: atlas@atlas.hu

Székhelyszolgáltatás Standard

 

 

 

 

Székhelyszolgáltatás Start csomag tartalma +

  • Havi 4 nap iroda, vagy tárgyaló használat
  • WIFI Internet használat
  • Takarítás
  • Riasztófelügyelet

Bérleti díj:

  • 39.000 Ft+Áfa/hó

               Telefon: +36 30 991 61 31     E-mail: atlas@atlas.hu

Székhelyszolgáltatás Extra

 

 

Székhelyszolgáltatás Standard csomag tartalma + 

  • Havi 8 nap iroda, vagy tárgyaló használat
  • WIFI Internet használat
  • Takarítás
  • Riasztófelügyelet

Bérleti díj:

  • 78.000 Ft+Áfa/hó

             Telefon: +36 30 991 61 31     E-mail: atlas@atlas.hu